shooooooooooooooooo

ojj , jag skypade med emma , men sen slutade det funka , och jag vet nt vad som är fel ...
öhmm... imorn ska jag va med emma , och sen ska jag och mamma spela badminton , sen ska jag ge presenten till Linus .
asså jag har bara lust att blogga men jag har inget att blogga om .....
juste,,, discot igår va as kul, men sen började en husvagn att brinna , och sen skakade jag hela kvällen och jag var rädd för att den skulle explodera för den brann aaaaaaaaaas mkt !
sen kom brandkåren och polisen .. o.s.v ..........
värsta memorie for lifeee juuuuuu!
kmr aldrig glömma det discot , det va fett kul iaf ;)
jag lockade håret igår också, och det är ftf kvar , ska nog locka det imorn med , för jag tkr jag är finare i lockigt hår, haha .
just nu sitter jag här och tråkar , har inget att göraaaaa. dem andra i familjen kollar på nån film, som är as tråkig , vet nt vf för jag har aldrig sett den ... haha faiil :o
ajaaaaaaaa , öhmm ...
PUSS!  :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0