hemma

nu är jag hemma , ska snart äta kebabpizza , pappa ska ba hämta den.
jag är aaaaas hungrig , kmr snart svälta ihjäl!
aja  , imorn ska ja va med olivia .
sen på söndag ska jag och emma till eurostop och typ göra nåt..
sen på måndag äre skola igen -.-
och då ska jag och olivia till eurostop , för att vi ska äta på mc´d , om man köper en happy meal får man en till helt gratis ! jag vet det låter mobbat men, så äre  ;)
jag är inne på fb, och........ typ ,,,, jag vet nt vad jag ska göra....
emil sitter bredvid mig här i köket. och han lyssnar på musik, och typ kollar på fb ..
lite eb bilder :
jag ser ju ledsen ut ...
se så fina vi är ! :)
jag vet .... HAN SER MOBBAD UT ! HAHAHAHAHA
puss ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0