-.-

ngn har tagit bort min andra blogg, och den personen som vet mitt lösen säger att hon nt har tagit bort den -.-
stör mig på folk som ljuger. men jag ljuger ibland HAHAH jag hatar mig själv ibland me .
men aja...
en kille i skolan idag , försökte typ sova på mig .. på bilden... elr ngt HAHA as roligt ., han e rolig och gullig men ibland kan han va irriterande ..
jag lyssnar på Nicole Scherzinger - Wet , as bra, videon är också bra !
tbx till killen, han är as gullig, men det har jag redan skrivit ju..
ehhm...
vi har varit ihop typ 4 elr 5 gånger , och han har krossat mitt hjärta typ 2 gånger också (y)
men jag gillar fortfarande honom, fattar nt att jag kan gilla en kille som jag egentligen hatar ( elr ngt .. )
jag hatar nt hnm då men han är lite... ehm.. typ snuskig elr något , HAHA kmr nt på en bra ord...
på den andra bloggen hade jag liksom över 300 inlägg elr fler..
saknar den :(
den personen som tog bort den ......... omg asså ni fattar nt hur arg jag är -.-
men ngn kan ha hackat sig in också :(
aja , långt inlägg typ .
men jag har nt något att göra .
så jag bara skriver lite här-....
idag i skolan började vi tio över åtta, sen var det matte, sen bild, och på bilden sov den killen på mig (y)
och sen vid lunch mådde jag illa och hade huvudvärk. så jag gick hem :(
och imorn börjar vi fem över nio, så har vi matte, engelska ( kom just på att vi hade glosor,,,, tror jag ? )
sen svenska , och sen spanska , hatar spanska jag vill byta till engelska efter jullovet .
orkar nt skriva mer nu, kmr nog att blogga mkt denna veckan tror jag...
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0